luni, 31 august 2009

S-a terminat vacanta...

Gata, asta a fost vara si vacanta!

Dimineata m-a lovit mohoreala de afara, aducandu-mi brusc aminte ca maine e 1 septembrie si vine...toamna, incepem gradinita, program, treburi si alte muraturi.

Greu m-am apropiat de pagina asta si timid incerc sa reinnod ceva. Fara explicatii si alte comentarii, chiar daca am fost trasa de urechi ca nu mai scriu de peste 2 luni. Uite n-am simtit chemarea (sic). Scuzati, dar si acum ma gandesc ca nu citeste nimeni aberatiile pe care le mai scot din cand in cand, asa ca am pus pauza.

Numai ca dimineata am inceput sa citesc chestii, si mi-am dat seama ca am si eu ceva de povestit. (poate din ce-am citit, poate de pe unde am calatorit, poate din ce-am simtit...)

Uite ca acum ma concentrez (cu jumatatea de ochi cu care mai vad tastatura), oftez si zic "La treaba, Agripino!" Reincepem!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu